Ställ din fråga gratis på FirstVet.se

GÅ TILL FIRSTVET

FirstVet finns som app för Iphone, Ipad och Android. Ladda ner appen i App Store eller på Google Play

Hej! Min killes syster har en rottweiler.

Tack för svar.

Hej!

Ökad törst kan bero på många sjukdomar som diabetes mellitus, njursjukdom, leversjukdom, cushings syndrom, urinvägssjukdomar, elektrolytrubbningar, diabetes insipidus mm.

Hon bör ta hunden till en veterinär för att undersöka honom och ta prover för att få en korrekt diagnos.

Vänliga hälsningar

Veterinären svarar om Hund

• Kastrerad shäferhane 7 år

Hej Vår kille fortsätter att förgrovas. Han kan, t ex, inte ha de halsband han hade i fjol. Nu har hans "röst" förändrats också, blivit alldeles pipig. Funderar på om han kan ha någon tillväxthormonproducerande tumör? Han har artros och är redan halt efter en operation av armbåge när han var ung. Pigg annars - ändå Ingereva

ingereva_bergdahl

Av: ingereva_bergdahl

• Pälsavfall

Min hund tappar tussar av pälsen på båda höfterna. Hon sover mycket, men äter och dricker. Vad skall jag göra. Med vänlig hälsning Kellys matte.

golden retreiver

Av: golden retreiver

• Hej! Min killes syster har en rottweiler.

han är ungefär 8år gammal väldig glad av säg men han dricker väldigt mycket nu och kissar väldigt ovanligt mycket med vad kan det bero på? Tack för svar.

maria_wannberg

Av: maria_wannberg

Fler frågor om Hund

Forum Hund

• Goupil

Behöver du ett häftigt elfordon som du kan köra omkring med alla dina husdjur och prylar? Köp en Goupil här - https://lhsmaskiner.se/elbilar/

• rahaa verkossa

Kuinka luulet voivasi ansaita hyvää rahaa verkossa nyt? Olen yrittänyt monta kertaa tehdä tämä, mutta toistaiseksi en ole pystynyt tekemään paljon, mikä voisi olla ongelma?

• Advokatbyrå Norrköping

Har din hund bitit någon? Kontakta advokatbyrå för hjälp https://www.levinjuristbyra.se/

Gå till forumet om Hund

En tjänst där våra veterinärer svarar på dina frågor om sällskapsdjur.

Fråga veterinären Fråga veterinären
Dog News
© 2020 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.