Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Frågelådan är
flyttad till FirstVet.

Ställ din fråga gratis på FirstVet.se

GÅ TILL FIRSTVET

FirstVet finns som app för Iphone, Ipad och Android. Ladda ner appen i App Store eller på Google Play

Annons
  1. Pikaboy #1 Pikaboy

Ödlor/reptiler - allmäna frågot

Hej. Jag har en skäggagam på 2 år, hon har antagligen börjat dvala, hon ligger på samma ställe dagar i sträck och äter inte.
    Hon har tillräckligt med utrymme och en varm och kall sida och ställen av gräva sig ner/gömma sig.
    Men hon äter inte
    Kan jag hjälpa henne eller sköter hon det själv?

Inlägg 1-1 av 1

Forum Reptil

• Ödlor/reptiler - allmäna frågot

Hej. Jag har en skäggagam på 2 år, hon har antagligen börjat dvala, hon ligger på samma ställe dagar i sträck och äter inte. Hon har tillräckligt med utrymme och en varm och kall sida och ställen av gräva sig ner/gömma sig. Men hon äter inte Kan jag hjälpa henne…

• Ödlor/reptiler - allmäna frågot

Hej. Jag har en skäggagam på 2 år, hon har antagligen börjat dvala, hon ligger på samma ställe dagar i sträck och äter inte. Hon har tillräckligt med utrymme och en varm och kall sida och ställen av gräva sig ner/gömma sig. Men hon äter inte Kan jag hjälpa henne…

• Skäggagam misstänkt mbd

Hej! Har innförskaffat en liten skäggagam, inte så liten kanske runt 15cm. Men bara 3-4 mån gammal. Sen vi skaffat honom har han inte velat äta. Vi har rätt uvb och inredning. Rätt fuktighet o.s.v. Förutsättningarna är som dom ska, dock började vi bli oroliga när han inte åt på…

Gå till forumet om Reptil
© 2019 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons