Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Besök veterinären i mobilen.

• Öppet 07:00 - 24:00 alla dagar.
• Gratis med djurförsäkring.

Läs mer och boka här!

Är du veterinär? Just nu söker vi fler veterinärer till FirstVet.
Läs mer och ansök på firstvet.se.

FirstVet - Din veterinär på nätet

FirstVet finns som app till iPhone, iPad och Android.
Ladda ner appen i App Store eller på Google Play.

Annons
  1. Ada Gavaria #1 Ada Gavaria

Konstig vätska ur ena ögat?

Hej!
    Har för några dagar sedan märkt att min katt har svårt med att öppna sitt ena öga och har någon slags vätska som rinner ut ur det ögat, det har blivit lite värre nu då hon försöker att inte öppna det ögat alls.
    Vet ni vad det kan bero på och vad jag ska ta mig till?
    Tacksam för svar!!

Inlägg 1-1 av 1

Forum Katt

• Kastrerad 7-årig hankatt betäcker filtar

Hej! Jag har en 7-årig hankatt som kasterarder så snart han blivit könsmogen. Han har sen en tid tillbaka börjat betäcka filtar, kuddar och kläder. Han ”bestiger” filten/kudden, tar ett nacktag (filten eller kudden i munnen), “könsdelen” tittar fram samt att han volkalkserar så grannarna vaknar. Vad beror det på…

• Roligaste katterna jag sett!!!

Var bara tvungen att dela med mig av den här bilden... :D Jag och min kille har skrattat hela kvällen!!!!! Hittat på: https://sketchgrowl.com/collections/cat-portraits

• Snor/beläggning

Hej. Min katt verkar må precis som vanligt. Det enda är ständigt återkommande svarta beläggningar/snor/kockor. De går tvätta bort med Natriumklorid och bomullsrondeller. Vad beror dessa på? När de väl är borta, om de suttit någon dag/ några dagar kan det bli något rodnar (svårt att avgöra hur mycket då…

Gå till forumet om Katt
© 2018 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons