Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Besök veterinären i mobilen.

• Öppet 08:00 - 24:00 alla dagar.
• Gratis med djurförsäkring.

Läs mer och boka här!

Är du veterinär? Just nu söker vi fler veterinärer till FirstVet.
Läs mer och ansök på firstvet.se.

FirstVet - Din veterinär på nätet

FirstVet finns som app till iPhone, iPad och Android.
Ladda ner appen i App Store eller på Google Play.

Annons
  1. mikaelahj #1 mikaelahj

Avancerad veterinärmedicinsk behandling

Vilken är den mest avancerade veterinärmedicinska behandlingen, oberoende av djurslag, som utförs i Sverige och i Världen just nu (2016)?

2. elinlar89 # elinlar89 svarade

Hej, hittade du svaret någonstans? Undrar nämligen också detta! ,Med vänlig hälsning, elin

Inlägg 1-2 av 2

Forum Katt

• Röd prick i örat

För ungefär en månad sen upptäckte jag en röd prick i örat på en av våra katter. Han har aldrig haft problem med huden eller något tidigare så jag reagerade. Tänkte att det kanske var ett myggbett. Det verkar dock inte klia, bara när jag rör vid det. Då är…

• Ceannaigh Pas Cláraithe, ceadúnas tiomána, cárta aitheantais [quickdoccuments@gmail.com] (((+ + 2376

Ceannaigh Pas Cláraithe, ceadúnas tiomána, cárta aitheantais [quickdoccuments@gmail.com] (((+ + 237673581889))) Phas 24 uair a chloig ráthaithe, saoránacht, cártaí Id, ceadúnas tiomána, dioplómaí, céimeanna, teastais seirbhíse atá ar fáil. Seirbhísí víosa turasóireachta agus gnó atá ar fáil do chónaitheoirí gach 50 stát agus gach náisiúntacht ar fud an domhain. Tá…

• Ny kattmamma flåser hela tiden

Min katt födde igår kväll 5 kattungar, hon har alltid varit frisk o lekfull katt, nu när hon ammar o håller om kattungarna flåser hon jätte mycket då munnen öppnas o tungan sticker ut en bit, ser hur snabbt hon andas och hur hjärtat dunkar... kan det vara något fel…

Gå till forumet om Katt
© 2018 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons