Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Frågelådan är
flyttad till Firstvet.

Ställ din fråga gratis på FirstVet.se

GÅ TILL FIRSTVET

FirstVet finns som app för Iphone, Ipad och Android. Ladda ner appen i App Store eller på Google Play

Annons
  1. Administratör #1 Administratör (uppdaterad: )

Tyck till om Veterinären.nu

Hej,
    För att vi skall kunna förbättra Veterinären.nu vill vi höra vad ni, våra besökare, tycker.
    Använd denna tråd för att ge oss konstruktiv feedback och kommentarer för hur vi kan göra sidan bättre.

2. LM-a4 # LM-a4 svarade

Hej,

Det som jag saknar är bilder till Era olika artiklar, röntgenbilder etc. En gallerifunktion vore också önskvärt.

3. matti # matti svarade

Tack Fredrik och Marianne för en jättefin sida :-) Otroligt bra skrivna artiklar….bra motvikt till den pseudovetenskap som dräller på nätet!

Perfekt att tipsa djurägare att själva gå in och läsa!

“Keep up the good work”

mvh / “glesbygdsveterinär’n n’matti”

4. Hasse-25 # Hasse-25 svarade

Jag fick tips om vetrinären.nu i DN för några veckor sedan. Har ni försökt att marknadsföra sidan på något annat sätt. 
    Det är så här som forum på nätet ska se ut!

Husse Hasse

5. Djurvän # Djurvän svarade

Jag tycker det är en fantastisk ide´ att ha denna sajt. Bara detta att man kan ställa frågor till veterinärer och få ett svar när ni har tid och inte behöva ringa och jaga på veterinärstationerna varje gång man undrar något och inte hittar info någon annan stans.  Artiklarna är bra och välskrivna och tar upp det som behövs med bra fakta och utan allt som inte direkt kopplar till ämnet.
    Hittade eran sida genom att jag var ute på ratpower och tittade lite, blev nyfiken och kände att denna sida är väldigt bra och nyttig at ha tillgång till då vi har en hel del olika husdjur.

M.V.H Djurvän

6. My-b3 # My-b3 svarade

Hej!
    Jag kan inte komma på några ideèr till er just nu. För jag har suttit här och läst, läst och läst och hittar allt vad jag behöver veta..detta är underbart som djurägare att kunna i lugn och ro läsa på om sina djur.
    Kunskapen är ovärderlig..kunskap ger en ro i hjärtat.
    En välmående matte och husse ger ett harmoniskt husdjur med ett långt liv. (ofta).
    Artiklarna och olika inlägg är så bra skrivna så man behöver inte vara Vett. för att förstå.. Ett stort tack skall ni ha för en underbart bra sida. Denna skall rekommenderas, jag lovar.
    mvh Matte My

7. Anette Boström # Anette Boström svarade

Hej,

jag är helt ny men tycker att detta är ett mycket bra initiativ. Jag har två hundar och tre katter men det finns miljoner saker jag inte vet om sjukdomar mm. För det mesta slipper man ju det men jag har inte heller råd att kuta iväg till min veterinär varje gång jag blir orolig för ett djur. Så då är det skönt med ett ställe som detta att gå in på när något händer eller som avkoppling och intressebank att läsa runt på. Man lär sig också massor av att lära om andras misstag eller framgångar. Det blir en styrka för mig att kunna bedriva friskvård i den mån jag kan med mina djur…

8. Eila K # Eila K svarade

Hej!

Vill bara tacka för en JÄTTEBRA och seriös websajt! Det finns ju väldigt mycket information på webben att tillgå men det mesta är personligt tyckande. Här vet man att folk som svarar vet vad de pratar om när man ställer en fråga. Och helt gratis utan några krav! Helt fantastiskt - keep up the good work!

Ha en skön sommar!

9. anne-lie mårefors # anne-lie mårefors svarade

Har helt nyligen upptäckt er och tycker att ert arbete med forumet är jättebra. Fick själv ett jättebra svar på en fråga jag hade. Tycker också att det är bra att jag kan leta själv bland frågor och svar. Toppen!

10. Maija-dd # Maija-dd svarade

Hej ! Jag råkade hitta denna sida när jag sökte för en åkomma för min hund. Verkar vara en toppenbra sida. Kanske lite reklam om att den finns inte skulle skada. Finns ju så många forum´så det är svårt att hitta bland alla. Tack för en bra sajt !

Inlägg 1-10 av 13

Forum Katt

• Utekatt som jamar och vill ut

Hej! Vår katt är en norsk skogskatt och hon är utekatt. Första året var hon inne, men därefter har hon varit ute mer och mer. Hon är nu 3 år- Vi tycker det är mysigt när hon är inne så att vi kan leka med henne, pyssla om henne och…

• Min katt bits och rivs

Varför bits och rivs katten?

• Kattunge skadad tasa

Hej, Jag har en kattunge på 10 veckor vars framtassar drabbats av några slags sårskorpor, se bild nedan. Jag undrar om det är någon här som varit med om något liknande samt om jag bör ta honom till veterinären pga det? ”Såren” läcker inte, han kan stödja sig på tassarna…

Gå till forumet om Katt
© 2019 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons