Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Frågelådan är
flyttad till FirstVet.

Ställ din fråga gratis på FirstVet.se

GÅ TILL FIRSTVET

FirstVet finns som app för Iphone, Ipad och Android. Ladda ner appen i App Store eller på Google Play

Annons
  1. Charlotte Persson #1 Charlotte Persson

Kissar dåligt

Hej har en kanin hon som är okastrerad och är 2,5månad. Hon dricker, äter och bajsar bra men när jag byter på henne tycker jag inte att jag ser något kiss medans hennes bror kissar en hel del, så är lite orolig.

Uppskattar svar.

Mvh Charlotte

Inlägg 1-1 av 1

Forum Kanin

• Kissar dåligt

Hej har en kanin hon som är okastrerad och är 2,5månad. Hon dricker, äter och bajsar bra men när jag byter på henne tycker jag inte att jag ser något kiss medans hennes bror kissar en hel del, så är lite orolig. Uppskattar svar. Mvh Charlotte

• Ummeli uJeff Bezos @@ Hoe om ngo-666 illuminati geheime vereniging aan te sluit vir geld whatsup wha

Ummeli uJeff Bezos @@ Hoe om ngo-666 illuminati geheime vereniging aan te sluit vir geld whatsup whats of CALL + 27734818506 Namibië Ummeli uJeff Bezos @@ Hoe om ngo-666 illuminati geheime vereniging aan te sluit vir geld whatsup of CALL + 27734818506 Namibië UK VSA Bahrain, VAE Ierland Swaziland sluit…

• {F.L}Real nuggets and gold bars for sale +27613119008 in USA, Canada Uk, France,

{F.L}Real nuggets and gold bars for sale +27613119008 in USA, Canada Uk, France, Switzerland Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Sweden Egypt, Jordan, South Africa, Iraq, Kuwait, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE , Australia, New Zealand South Africa, Jordan, Kuwait, Turkey, Belgium, Saudi Arabia, Berhrain, Australia, Malaysia, Johannesburg, Lebanon, Zambia, USA, Kenya,…

Gå till forumet om Kanin
© 2020 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons