Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Besök veterinären i mobilen.

• Öppet 07:00 - 24:00 alla dagar.
• Gratis med djurförsäkring.

Läs mer och boka här!

Är du veterinär? Just nu söker vi fler veterinärer till FirstVet.
Läs mer och ansök på firstvet.se.

FirstVet - Din veterinär på nätet

FirstVet finns som app till iPhone, iPad och Android.
Ladda ner appen i App Store eller på Google Play.

Annons
  1. LinaViola #1 LinaViola

Valp 6 mån Bajsning

Hej
    Har en 6 mån huskytik som äter taste of the wild torrfoder. Vi ger henne ungefär 6-7 dl om dagen. Morgon och kväll. Hon får alltid något ben att tugga på också. Hur ofta är det normalt att hon ska bajsa om dagen för att det ska vara ok? Hon bajsar minst 4 ggr om dagen just nu. Ibland känns det som att hon bajsar för mycket.. Men är osäker?

Inlägg 1-1 av 1

Forum Hund

• Chihuahua hane - Ringar i pälsen

Hej! Min chihuahua hane på 4 år utvecklat fyra stycken ringar i pälsen som syns tydligt(se bifogade bilder för tre av ringarna). Det är inget konstigt i huden där ringarna är och han är pigg och alert i övrigt. jag blir inte klok på vad det är för något som…

• Chihuahua hane - Ringar i pälsen

Hej! Min chihuahua hane på 4 år utvecklat fyra stycken ringar i pälsen som syns tydligt(se bifogade bilder för tre av ringarna). Det är inget konstigt i huden där ringarna är och han är pigg och alert i övrigt. jag blir inte klok på vad det är för något som…

• Priser vid undersökning av knöl

Är det någon som har erfarenhet av att besöka veterinären pga en knöl på sin hund? Och vad det har kostat för att undersökas alt vad en operation för att avlägsna en sådan kostar? Jag har nyligen hittat en knöl på min egen hunds svans samt en på hennes bröst…

Gå till forumet om Hund
© 2019 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons