Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Besök veterinären i mobilen.

• Öppet 08:00 - 24:00 alla dagar.
• Gratis med djurförsäkring.

Läs mer och boka här!

Är du veterinär? Just nu söker vi fler veterinärer till FirstVet.
Läs mer och ansök på firstvet.se.

FirstVet - Din veterinär på nätet

FirstVet finns som app till iPhone, iPad och Android.
Ladda ner appen i App Store eller på Google Play.

Annons
  1. Skudd #1 Skudd (uppdaterad: )

Min hund beter sig väldigt konstigt

När jag kommer hem från jobbet så går jag ut med min hund men en dag så när jag kom in igen så började hon gå till toalett dörren och krafsa. Jag släppte in hon och sen så satt hon sig i badkaret och började krafsa. Jag blev väldigt förvirrad lyfte ut henne från rummet för att hon inte ville gå ut själv. Efter tag så hör jag någonting i köket och så går jag dit, då ser jag henne på köksbordet och kollar ut genom fönstret. Hon hade lyckats dra ut stolen och klättrat upp på bordet.

Hon har aldrig gjort såhär förut och jag hittar ingenting på webben. Vanligtvis så är hon rädd för badkaret.

info: Mellan Pudel
          13 år (snart om 2 månader)
          Tik

Skriv gärna om ni vet någonting!!! :)

Inlägg 1-1 av 1

Forum Hund

• Fläckar och hudflikar

Hej. Har en fransk bulldog hanvalp på drygt 3 mån och senaste månaden så har det dykt upp hudpigment/leverfläckar eller vad det nu är runt magen/snoppen? Och även små hudflikar har ploppat upp. Är det vanligt eller hur kommer det sej? Någon som vet? Tacksam för svar

• Stötvågsbehandling för husdjur? Funkar det?

Jag har läst mycket om shockwave-behandling för husdjur. Har någon hört talas om det? Kan du dela med dig av din erfarenhet? Tack på förhand

• kupiti vozačku dozvolu, kupiti putovnicu, WHATS APP # 1 (9109863818)

kupiti vozačku dozvolu, kupiti putovnicu, WHATS APP # 1 (9109863818) (https://www.fastdocuments.net/) (fb.me/expressdoc48hrs) WHATS APP # 1 (9109863818) web stranica ..... https://www.fastdocuments.net/ kupiti 100% neotkrivene lažne $, £ i SSD kemikalije, podnijeti zahtjev za vozačku dozvolu, podnijeti zahtjev za pištolj, kako mogu dobiti novu putovnicu, gdje mogu kupiti putovnicu? Kupi putovnicu,…

Gå till forumet om Hund
© 2018 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons