Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Besök veterinären i mobilen.

• Öppet 07:00 - 24:00 alla dagar.
• Gratis med djurförsäkring.

Läs mer och boka här!

Är du veterinär? Just nu söker vi fler veterinärer till FirstVet.
Läs mer och ansök på firstvet.se.

FirstVet - Din veterinär på nätet

FirstVet finns som app till iPhone, iPad och Android.
Ladda ner appen i App Store eller på Google Play.

Annons
  1. isaktamam #1 isaktamam

Hej (VIKTIGT)

Våran hund är 8 månader nu och det är en shitzu blandat med malteser helt plötsligt efter jag och hunden lekte i baksidan av huset i snön och sprang när vi kom in märkte jag att han gick snett med benet?

2. isaktamam # isaktamam svarade

en grej jag vill pålägga är att när jag och hunden gick in så sov hunden 20 minuter när han vaknade så började han gå snett

3. Skudd # Skudd svarade

Kolla upp hos din veterinär!

Inlägg 1-3 av 3

Forum Hund

• Eurasier tik vill varken eller leka

Min tvååriga eurasier slutade löpa för en vecka sedan. Jag vet inte om hon är deprimerad eller bara trött, men hon är inte så pigg på att varken gå eller leka. När vi tar henne på promenader gör hon det motvilligt och vill inte ens leka med andra hundar vilket…

• Biverkningar fästinghalsbandet Eresto

Min york har fått biverkningar av halsbandet, darrningar och verkar väldigt trött. Har nu varit av med halsbandet i 5 veckor, hur länge sitter medlet kvar i kroppen?

• Chihuahua hane - Ringar i pälsen

Hej! Min chihuahua hane på 4 år utvecklat fyra stycken ringar i pälsen som syns tydligt(se bifogade bilder för tre av ringarna). Det är inget konstigt i huden där ringarna är och han är pigg och alert i övrigt. jag blir inte klok på vad det är för något som…

Gå till forumet om Hund
© 2019 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons