Veterinären.nu – Sveriges ledande hälsoportal för sällskapsdjur
× Stäng

Frågelådan är
flyttad till FirstVet.

Ställ din fråga gratis på FirstVet.se

GÅ TILL FIRSTVET

FirstVet finns som app för Iphone, Ipad och Android. Ladda ner appen i App Store eller på Google Play

Annons
  1. marie-44 #1 marie-44

pris på biopsi

vill göra en undersökning på en knöl min hund fått på halsen och undrar hur mycket en sån undersökning kostar.
    Tack på förhand Marie

Inlägg 1-1 av 1

Forum Hund

• Diarré

8årig bordercollie. Kastrerad hane har diarré till å från.provat kokt ris utan resultat.annars i övrigt pigg å busig. Råd?

• Hund med separationsångest

Hej! Hämtade hem en omplaceringshund för ca 2 veckor sedan som är 11 månader gammal, 50% golden, 25% schäfer, 25% Australien shepard, och vi har märkt att han har extrem separationsångest. Vi kan inte ens gå ut i 5 minuter utan att han springer runt och skäller och ylar, han…

• Okompetent veterinär?

Jag har haft problem med att hunden slickade/tuggade sig i baken/höften/anus hela sommaren. När i början av augusti huden på båda sidorna nära anus öppningen har blivit röd och irriterad gick jag till veterinären som jag brukade besöka förut. Fick tvätta bort Frontline behandlingen (som jag brukar lägga på hunden…

Gå till forumet om Hund
© 2020 Veterinären.nu. Allt innehåll är skyddat enligt upphovsrättslagen. Veterinären.nu drivs av Onlinevet 247 AB.
Annons